22-01-2018

Gezocht: Office manager ID@5 Tilburg

– Deze vacature is inmiddels gesloten –

Help! Wij zijn op zoek naar een duizendpoot in het ondersteunen en optimaliseren van onze bedrijfsvoering. Je bent een proactieve alleskunner die past in ons team en goed zelfstandig kan werken. Belangrijk is dat je het leuk vindt je rol te pakken en mede vorm te geven in een jong, snelgroeiend en ambitieus bedrijf.

Wie zijn wij?
Wij zijn continu verbeteraars! Wij verbeteren processen, aansturing, samenwerking en klantgerichtheid. Dit doen wij voor onze (internationale) opdrachtgevers in de zorg, overheid, onderwijs, financiële dienstverlening en de industrie. Wij hebben passie voor continu verbeteren!

We hebben een platte organisatie met een open cultuur. We werken hard èn we ontspannen hard.

Jouw positie binnen ID@5
Wij bestaan 5 jaar en zitten in een groeifase. We willen graag dat jij je kwaliteiten inzet om samen met ons vorm te geven aan deze groei. Dit betekent dat je zelf nog veel mag bepalen hoe je werk eruit gaat zien.

Je werkzaamheden in ’t kort

  • Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post)
  • Bieden van facilitaire ondersteuning (bijvoorbeeld beheren van de voorraad en verzorgen van de ordelijkheid van het kantoor en de trainingsruimte)
  • Agenderen, voorbereiden en vastleggen besluiten van besprekingen
  • Voeren van onze opleidingsadministratie, van inschrijving tot certificering
  • Mede opzetten en continu verbeteren van interne bedrijfsprocessen
  • Verzamelen en visualiseren van interne stuurinformatie
  • Ondersteunen in het up-to-date houden van onze social media uitingen

Profiel

  • (Bijna) afgeronde opleiding Office Management
  • Uitstekende computer & internet vaardigheden
  • Uitstekende communicatievaardigheden Nederlands
  • Gastvrij, representatief, sociaal en enthousiast
  • Kennis van of interesse in procesoptimalisatie
  • Altijd een teamplayer en zelfstandig wanneer het van je gevraagd wordt
  • Beschikbaar voor gemiddeld 16 à 20 uur p.w.

Wat bieden wij?

  • Werken in een jonge, snelgroeiende en dynamische onderneming
  • Goede ondersteuning tijdens je inwerkperiode
  • Interne opleidingen en ontwikkelkansen
  • Thuiswerk mogelijkheden en in overleg flexibel inzetbaar
  • Regelmatig sociale uitjes zoals teamdagen en gezellige borrels
  • Salaris in overleg bepaald

Reageer per mail naar bert@idat5.nl of telefonisch op 06 – 2470 1764.

Hopelijk tot snel!